Etiketter

søndag 26. november 2017

Plukkråtten og lat

Jeg er så grufullt lat for tida. Vi helst sitte inne og holde på. Mac`en er tidstyven som stjeler altfor mye tid. Veldig mye tid. Formiddagen gikk, med det som er av dagslys. Dagen gikk, og ettermiddagen likeså. Det ble tidlig kveld før jeg kom meg ut av huset, dørstokken er veeeeldig høy. Men jeg kom meg over til slutt. Kaffe i sekken, kamera på brøstet, og jeg labba avgårde. Delvis gjennom lysløypa og opp på Ankenesfjellet. Pusten gikk tungt, og det til tross for at jeg tok det rolig. Det tyder på dårlig kondis, så her er det bare å ta seg sammen. 
Da jeg gikk ut begynte det å snø. Herlig, og måtte det bare lave ned.

Litt foto ble det underveis. Kan bli reint så idyllisk når snø og skydekke er opplyst av lys fra byen og slalombakken, og lyset reflekteres ned på bakken.




1 kommentar:

  1. Kjent den der. Æ løste det med å legge alt klart om kvelden før, men va såvidt det gikk å komme seg ut likevel...

    SvarSlett