Etiketter

lørdag 11. november 2017

Unstad

I september tilbrakte jeg et par dager på Unstad i Vest-Lofoten. Drar til fra tid til annen. Som vanlig har jeg med kamerautstyret, og da det lå an til fine forhold for både camping og foto ble jeg der. En snartur dit ble til to døgn.

Mye folk på stranda og på sjøen. Det var kurs i surfing, og på det meste telte jeg ca 50 surfere på vannet samtidig. Det var godt erfarne surfere, og mange nybegynnere. Har aldri prøvd surfing selv, men ser ikke bort fra at jeg prøver det en gang.

Denne gangen kunne jeg nyte dagene på land. Med kameraet parat fulgte jeg med. Skal man ha det optimale surfebildet, hva nå det er, bør det være større bølger og mindre folk. Men  jeg koste meg allikevel, kult å følge med, og en del artige situasjoner.

Her er noen bildeinntrykk fra helga.





































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar